субота, 24. јануар 2015.

Filmovi koje morate pogledati


  Predstavljam vam 5 mojih omiljenih filmova, sa vrlo zanimljivim temama i poukama. Ja ću vam ih ukratko prepričati, čisto da znate o čemu se radi.

  1. A walk to remember (Korak koji se pamti)  
Film govori o Jamie i Landonu, koji se upoznaju na vanškolskim aktivnostima. Ona je povučena, najbolji đak, rekla bih da nema ni jednog prijatelja, dok je on najpopularniji dečko u školi i često upada u nevolje. Tako su se i upoznali, kada je on došao na odsluženje školske kazne. Trebala mu je pomoć i tražio ju je od Jamie, koja mu je rekla da će mu pomoći, ali ne sme da se zaljubi u nju. Po njemu ona je bila daleko ispod njegovog nivoa i ovaj uslov je smatrao vrlo jednostavnim. Pošto je provodio sve više vremena sa njom, shvatio je da je ona zapravo najbolja osoba koju je ikada sreo. Daleko bolja od njegovih prijatelja. Njegovim prijateljima je smetalo što on toliko vremena provodi sa Jamie, da su odlučili javno da je ponize. U trenutku kada su joj se svi rugali, Landon je došao, udario druga, pritrčao do Jamie i izveo je iz te sale. Zatim joj je priznao šta oseća prema njoj, ali njihova ljubav kratko traje. Jamie ga podseća da nije smeo da se zaljubi u nju i tada mu otkriva svoju veliku tajnu, koju ja vama neću reći. Inače možete pročitati i knjigu.

 




  2. She's the man (Ona je muško)
Viola obožava da igra fudbal, ali pošto je žensko ima previše prepreka u tome. Ona odlučuje da igra na velikom turniru po svaku cenu. Pošto njen brat Sebastijan beži u London, da bi uspeo u muzičkoj karijeri, Viola smišlja da umesto njega ode da igra. Uspeva da sve lepo isplanira pred roditeljima i da oni pritom ne saznaju gde je u stvari otišao Sebastijan. Potom se oblači kao brat i odlazi u kamp. Zatim sledi niz smešnih scena, tipa da majicu ne oblači jer je alergična na sunce, tampone koristi jer joj teče krv iz nosa, ne sme da se okupa, pa se iskrada noću... U početku je najveći luzer, a potom uz pomoć prijatelja postaje najpopularniji dečko i devojčice se zaljubljuju u njega (nju). Problem nastaje kada je majka pozove da ide sa njom na vašar, a tamo mora da bude i njen brat Sebastijan. Tada je čas Viola, čas Sebastijan. Ovaj film je prava komedija i uživaćete dok ga budete gledali. :)





  3. Holes (Zakopane tajne) 
Stenli se večito nalazi na pogrešnim mestama u pogešno vreme. Sa neba na njega padaju patike, koje su zapravo ukradene. Hvata ga policija i privodi. Kažnjen je na 18 meseci u popravnom domu Green Lake. To je pustinja i deca moraju svaki dan da kopaju. Kada nešto pronađu bivaju oslobođeni ostatak dana. U popravnom domu, saznaje ko je tog dana bacio patike na njega i taj dečko Zero mu postaje najbolji drug. Njih dvojica beže iz tog doma i posle mnogo lutanja pronalaze vodu, potom odlučuju da se vrate i otkopaju rupu u kojoj je prvog dana Stenli našao vredni metak, ali je zasluge uzeo drugi dečko, pa su kopali na pogrešnim mestima. U toj rupi pronalaze kovčeg sa blagom na kojem je Stenlijevo ime. Inače cela Stenlijeva porodica je verovala da su oni pod prokletstvom Madam Zeroni i ispostavilo se da je upravo Zero potomak Madam Zeroni i da je prokletstvo skinuto onog dana kada su Stenli i Zero pobegli. Kada je kovčeg iskopan prvi put je na tom Green Lake-u, koje je ranije bilo jezero, pala kiša.






  4. Crossroads (Nismo više klinke)
Ovo je priča o snovima koji se ostvaruju. Mimi, Kit i Lusi su najbolje prijateljice od detinjstva i u kutiju su zakopale svoje želje. Dogovorile su se da će kutiju iskopati na maturi. U međuvremenu su se razišle i nije im bilo u planu da se pojave u ponoć. Ipak se sve tri pojavljuju i tada im Mimi predlaže da pođu sa njom u Los Anđeles na audiciju. Kit polazi da bi videla verenika, a Lusi da bi upoznala mamu. Mimi je pronašla dečka koji će ih voditi i spontano govori da je on ubica. Tada nastupaju pomalo smešne scene, tj reakcija Lusi. Kasnije se ispostavlja da on nije ubica, ali je bio u zatvoru. Na putu se, potom, dešava ono najgore i sve tri bivaju razočarane, a Mimi gubi bebu (trudna je od samog početka). U glavnoj ulozi je Britney Spears i Soundtrack u filmu je sjajan i morate ga preslušati. 




  5. Christiane F - Wir kinder vom bahnhof Zoo (Kritijane Flečer - Mi deca sa stanice Zoo)
Ovaj film nije tako lep, kao prethodni. Govori o deci koja su počela jako mlada da se drogiraju. Film je po istinitom događaju i u prvom planu je devojčica Christiane, koja je sa 13 godina počela da uzima najopasniju drogu heroin (u filmu ga zovu H) Inače, ta žena Christiane Felscherinow je i danas živa (ukucajte na Google ako želite da znate više o njoj, u filmu nije ona prava, već glumica) Christiane je zbog društva počela prvo da uzma LSD, želela je po svaku cenu da bude među popularnima, iako su ti popularni bili zapravo najveći luzeri. Upoznaje Detlefa, koji ima 16 godina, ali igleda još uvek kao dete, baš kao i ona. Volela ga je mnogo i bila je spremna na sve. Iako ga je upozorila da je više neće videti ako bude uzeo H, on je ipak uzeo, a i ona isto veče. Sve što je on uradio, radila je i ona. On se bude u venu, mora i ona, postaje fizički zavistan, želi i ona, iako je mogla da se spase. Potom polako tonu u pakao... Možete pročitati i knjigu, jako je poučna.







Nadam se da vam se svideo moj izbor. Napišite u komentaru vaše omiljene filmove. 



11 коментара:

  1. Slažem se sa ovim postom, haha, svi navedeni filmovi su preodlični, moj omiljeni je She's the man. ;)♥
    Možemo pratiti jedna drugu? Javi na mom blogu ako želiš. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i blog draga. Prelijepi prijedlozi za flmove. Vrijeme je da pogledam neki dobar film, nisam dugo :(, dobro ce mi doci tvoj post u potrazi. Pratim te, možeš kli i ti mene pratiti, pls. Vidimo se na blogovanju :*

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post i blog takođe. Pratim tee
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican izbor,A walk to remember sam gledala i prelep je!
    Preporucujem 10 things i hate about you :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. stvarno nisi fer !! objasnit ću i zašto . haha xd okej ovako ja počnem čitati prvu i sve ide super super ja se baš zainteresiram i sad pođem da saznam zašto se ne smije zaljubiti u nju kada ti kažeš pročitajte knjigu :/ možeš ti meni to reći na email ili nešto stvarno me zanima a vidjeću ako nađem igdje knjigu,ove ostali filmovi su mi isto zanimljivi ali ovaj prvi mi se posebno dojmio .haha xd <3
    da ne voliš kojim slučajem Taylor Swift? nekako me naziv bloga podjseća na nju.

    -iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne moraš tražiti knjigu, ima i u filmu hahaha :D
      Da, volim Taylor Swift <3 :))

      Избриши
  6. Odlican Post. Prijedlozi za filmove su bas super. A njadrazi od ovih filmova je Ona je musko. Hahaha.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Gledala sam I walk to remember i odlican je! ♥
    Moji omiljeni su: If I stay,Divergent,The Maze Runner..

    Poseti moj blog http://jeleninkutak16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. heeej željela sam ti samo reći da imam novi post pa ako imaš vremena posjeti me <33

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma(i da i ja volim TS ,kraljica <33 )

    ОдговориИзбриши
  9. heeej željela sam ti samo reći da imam novi post pa ako imaš vremena posjeti me <33

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma(i da i ja volim TS ,kraljica <33 )

    ОдговориИзбриши
  10. Gledala sam sve filmove odlični suu.

    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши