недеља, 18. јануар 2015.

#Music


  Ja mnogo volim da slušam muziku i ne mogu da zamislim dan bez slušalica u ušima. Stoga, predložiću vam 10, meni omiljenih, pesama.



  
  Jedna od njih je svakako Hit The Lights od Selene Gomez. Mogu reći da je to prva strana pesma koju sam čula i pesma, zahvaljujući kojoj sam prestala da slušam srpsku muziku. 



  
  Mislim da je Ed Sheeran jedan od najtalentovanijih pevača današnjice. Pesma Thinking Out Loud je prava za sve zaljubljene duše. Pogađa u srce, jednostavno navlači vas da razmišljate o voljenoj osobi. 



  
  Kiesza me je osvojila njenim odličnim plesnim pokretima u pesmi Hideway. Ako imate više slobodnog vremena i voljni ste da smišljate koreografije, svakako pogledajte spot za Hideway.



  
  Bila bi velika greška sa moje strane ako bih izostavila Arianu Grande. Devojka je jako talentovana i najviše mi se sviđaju njeni visoki vokali, pogotovo Problem.




  Kada sam odgledala film ''Krive su zvezde'' preslušala sam i Soundtrack. Posebno mi se svidela pesma Boom Clap, koju peva Charli XCX.  Prava teen pesma.




  Leto sam provela uz Taylor Swift i njen hit 22.



  
  Ukoliko putujete negde daleko od svoje kuće, svakako se na vašoj listi pesama mora naći Don't Forget Where You Belong od 1D. Dakle, ne zaboravi gde pripadaš.




  Ništa bez najpopularnijeg dečka na svetu. Njegove pesme su inspirativne, saosećaš sa njim, dotiču u srce. U poslednje vreme najviše slušam Believe.




  Elle Goulding ima tako nežan, božanstveni glasić. Pored toga što ima tako dobre pesme, medju kojima mi se najviše sviđa Burn, složićete se da Elle ima i jako lepe spotove.




  Katy Perry je za mene kraljica. Najbolja pevačica i ima sve same hitove. Ritam iz Dark Horse je za kratko vreme osvojio svet, a i Katy je prelepa u spotu.




 To je moja top lista i najradije to slušam. Volela bih da ostavite u komentaru vaše omiljene pesame. Hvala! :)






Нема коментара:

Постави коментар