петак, 13. фебруар 2015.

Moji crteži


  Mnogo volim da crtam, jer me to opušta. Početnik sam, pa moji radovi nisu baš najsavršeniji. Neke radove bojim običnim bojicama, neke senčim olovkom i maramicom.
  Volela bih da ih pogledate i kažete svoje mišljenje. :)


Ariana Grande




Selena Gomez









Justin Bieber




RBD



Niall Horan 



Avril Lavigne



Bella Thorne



Simpsonovi



Katy Perry



PSY



Devojka - lice



Životinje





 Da li vam se neki sviđa više, neki manje? Pišite kritike i pohvale...


7 коментара:

  1. Wow super crtas! Najbolje si nacrtala Arianu! *_* :) ♥
    (poseti moj blog i pridruži mu se:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  2. joooj bože ,a da mi pošalješ taj crtež od katy perry ? hahha xd. ..mislim odlično crtaš i ustvari najodličnije (sigurna sam da ova riječ ne postoji ali eto) hahhahah xd..okej vezano za slike ,sve su odlične ,ali najbolje si nacrtala Katy Perry (i to ne samo zato što sam ja fan od KP) i Arianu,iako i ovi ostali su mi crteži genijalni..mislim da se trebaš nastaviti baviti s ovim jer kada nešto voliš i uživaš u tome to možeš samo unaprediti nikako nazadovati... inače super posrt <4

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajno, Mico. Rbd je možda najbolji crtež. To jest, ima najviše detala, najviše likova, pa izgleda nekako potpunije.

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljivo je da umeš da skineš karakter lika povlačeći samo osnovne crte lica. oblik glave, oči, usne i nos. Bez ikakvog ucrtavanja senčenjem.


    ОдговориИзбриши
  5. Super post
    pogledaj moj prvi post o Adriani Limi
    http://mywordloves.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши